Η Αλθαία-Μαρία Παπούλια στη Βιέννη

Η Αλθαία-Μαρία Παπούλια στη Βιέννη

Με παρατεταμένα χειροκροτήματα και επευφημίες, επισφράγισε το βιεννέζικο κοινό τη μεγάλη επιτυχία της χθεσινοβραδυνής συναυλίας της διάσημης Ελληνίδας υψιφώνου Αλθαίας-Μαρίας Παπούλια στο πολιτιστικό κέντρο “Χάους Χόφμανσταλ” της Βιέννης.
Στη συναυλία με τίτλο “Ντίβες της Αρχαιότητας”, η Ελληνίδα υψίφωνος ερμήνευσε άριες από έργα μεγάλων μουσουργών, όπως Μότσαρτ, Γκλουκ και Ρίχαρντ Στράους, που αναφέρονται στις σπουδαίες γυναίκες-πρωταγωνίστριες των ομώνυμων έργων της Ελληνικής Μυθολογίας, Αριάδνη, Μήδεια, Αλκηστις, Ηλέκτρα.
Στις ερμηνείες της αυτές τη συνόδεψε στο πιάνο η διακεκριμένη Αυστριακή πιανίστα Μάργκιτ Φούσι, ενώ, μεταξύ των μουσικών κομματιών, η ήδη καταξιωμένη Αυστριακή ηθοποιός Ρουτ Ρανάχερ διάβαζε κείμενα και αποσπάσματα μονολόγων, που σχετίζονται με τις μεγάλες αυτές γυναικείες φυσιογνωμίες και των οποίων την επιλογή και επιμέλεια έκανε η ίδια η Ελληνίδα υψίφωνος.
Η Αλθαία-Μαρία Παπούλια γεννήθηκε στο Μόντρεαλ του Καναδά, όπου είχαν μεταναστεύσει οι γονείς της, και σε ηλικία πέντε χρονών η οικογένειά της μετακόμισε στη Βοστώνη των ΗΠΑ, όπου η ίδια έζησε μέχρι τα είκοσί της χρόνια, για να επιστρέψει στη συνέχεια στο Μόντρεαλ και να σπουδάσει εκεί μουσική.
Διακρίθηκε σε διεθνείς διαγωνισμούς, κερδίζοντας το 1988 την ξακουστή υποτροφία “Μαρία Κάλλας” για να βρεθεί στο Λονδίνο για μαθήματα με τη Βέρα Ρόζα, ενώ λίγο αργότερα απέσπασε στην Αυστρία το φημισμένο Βραβείο “Μπελβεντέρε”.
Η Ελληνίδα υψίφωνος, που εμφανίζεται τακτικά στην Κρατική και στη Λαϊκή Οπερα της Βιέννης, διαθέτει ένα πλούσιο ρεπερτόριο το οποίο έχει παρουσιάσει στα μεγαλύτερα λυρικά θέατρα του κόσμου και το οποίο περιλαμβάνει ερμηνείες της, πρωταγωνιστικών ρόλων από τις γνωστότερες όπερες και οπερέτες.
Πέρα από τις διεθνείς εμφανίσεις της, η Αλθαία-Μαρία Παπούλια διδάσκει τα τελευταία χρόνια κλασικό τραγούδι στο “Webster University” της Βιέννης, ενώ παραδίδει ανάλογα μαθήματα και σε σεμινάρια μετεκπαίδευσης λυρικών καλλιτεχνών σε διάφορες ευρωπαϊκές πόλεις.
(Πηγή: ana-mpa)

NO COMMENTS

Leave a Reply