Ραλφ Μπρινκχάους: Πλασέμπο για την Αθήνα η συζήτηση για το χρέος

Ραλφ Μπρινκχάους: Πλασέμπο για την Αθήνα η συζήτηση για το χρέος

Ο Ραλφ Μπρινκχάους, αντιπρόεδρος της Κ.Ο της Χριστιανικής Ένωσης, θεωρεί ότι προτεραιότητα έχει η ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας, πριν τη συζήτηση για το χρέος. «Διαφωνούμε για κάτι που μπορεί να είναι ίσως σημαντικό αργότερα, σε 15 με 20 χρόνια» επαναλαμβάνει, μιλώντας στην Deutsche Welle. «Τώρα πρέπει να επιστρέψει η εμπιστοσύνη στους επενδυτές, να πατήσουν στα πόδια τους οι μικρομεσαίοι επιχειρηματίες, να εκμεταλλευτεί η Ελλάδα τη μοναδική ευκαιρία του τουρισμού… Η ελληνική κυβέρνηση δεν έχει δώσει πειστικές εξηγήσεις για το τι σχέση έχει η δημιουργία νέων θέσεων εργασίας τα επόμενα 10 χρόνια με τη ελάφρυνση του χρέους, το οποίο πρέπει να επιστραφε,ί ούτως ή άλλως, σε 20, 30 χρόνια…Η συζήτηση για το χρέος είναι πλασέμπο…. Εάν περνούσαμε το χρόνο συζήτησης κάνοντας σκέψεις για το πώς θα ενισχύσουμε την οικονομική ανάπτυξη στην Ελλάδα, τότε θα είχαμε κερδίσει από καιρό πολλά».

Ο αντιπρόεδρος της Κ.Ο της Χριστιανικής Ένωσης αποφεύγει επιμελώς να προβλέψει την έκβαση του Eurogroup. Και δεν ζηλεύει καθόλου τη θέση του Βόλφγκανγκ Σόιμπλε. «Ο υπουργός μας Οικονομικών πρέπει να έχει δύο πράγματα προ οφθαλμών», λέει. «Το πρώτο είναι φυσικά μια λύση για την Ελλάδα, και το δεύτερο, η λύση να είναι αποδεκτή από το γερμανικό κοινοβούλιο και τον γερμανικό λαό. Και οι δύο δεν ενθουσιάζονται με την ελάφρυνση του χρέους. Πρόκειται για μια δύσκολη άσκηση ισορροπίας για τον Σόιμπλε, γι αυτό η απόφαση της 15ης Ιουνίου πρέπει να προκύψει μετά από μεγάλη σκέψη».

Αλλά ούτε για τις συμβιβαστικές προτάσεις Λαγκάρντ θέλει να τοποθετηθεί. Το αφήνει στην κρίση του Βόλφγκανγκ Σόιμπλε που θα τις διαπραγματευτεί. «Το επόμενο στάδιο είναι η γερμανική Βουλή, όπου η απόφαση του Eurogroup θα εξεταστεί για το κατά πόσο είναι βιώσιμη» λέει. «Σε κάθε περίπτωση σημαντικό είναι να παραμείνει το ΔΝΤ στο πρόγραμμα, με χρηματοδοτικη συμβολή και όχι εικονική, πρόκειται για θεσμό που δεν υπάγεται στην ΕΕ, διασφαλίζει κάποια ουδετερότητα».

NO COMMENTS

Leave a Reply